Prace rozwojowe zatrzymały się na zbudowaniu w 1998 roku prototypu, który nigdy nie znalazł zastosowania w seryjnej produkcji ani ciągników, ani wózków transportu wewnętrznego.
Silnik prototypowy na gaz propan butan. Produkt modyfikacji silnika 3250 w wersji gazowej miał znaleźć zastosowanie w ciągnikach sadowniczych i wózkach transportu wewnętrznego.
Prace rozwojowe zatrzymały się na zbudowaniu w 1998 roku prototypu, który nigdy nie znalazł zastosowania w seryjnej produkcji ani ciągników, ani wózków transportu wewnętrznego.
| Średnica cylindra: | 91,44 mm | 
|---|---|
| Skok tłoka: | 127 mm | 
| Objętość skokowa: | 2502 ccm | 
| Moc znamionowa: | 30 kW (41 KM) | 
| Prędość obrotowa: | 2000 obr./min. | 
| Układ paliwowy: | wyposarzony w: reduktor gazowy "Renzo Landi", zawór gazowy, mieszalnik z przepustnicą, regulator obrotów | 
Foto: Mariusz Pulkowski ® email: mariusz.pulkowski@poczta.fm